zaterdag 18 oktober 2014

18 oktober 2014; blog 7

Een foto van Oma Ineke en het baasje, heerlijk bij Op Hoodenpijl in Schipluiden.

Het was een tijdje stil. Na de uitslag op 30 september was wel duidelijk dat ik een transfer zou ondergaan naar het Emc in Rotterdam. Daar is één van de vier kenniscentra NET in Nederland gevestigd. Deze week hoorden we dat ik daar op donderdag 30 oktober a.s. welkom ben voor een intake. Die gaat overigens plm. twee uur duren, dus men maakt er wel werk van. Ik heb nog geen idee wat ik van de uitkomst daarvan mag verwachten. Uiteindelijk zal er een behandelplan tot stand moeten komen, maar dat zal op 30 oktober niet direct klaar zijn, naar ik aanneem. Maar rond half november zal dat er toch wel zijn, hoop ik.

Zodra dat plan er is, kan ik mijn activiteiten voor de komende maanden beter plannen. Ik weet dan wanneer ik verplichtingen heb in het ziekenhuis etc. Opnieuw gaan kegelen, en het ondernemen van andere activiteiten komen dan weer in beeld. Ik ondervind wel beperkingen ten gevolge van mijn aandoening, maar het lijkt erop dat die inpasbaar zijn.

Intussen gaat het leven door. Ineke viert op 22 november dat zij op 24 november 65 jaar wordt, en dat zij inmiddels 40 jaar advocaat is. We gaan daar echt een feestje van maken met een receptie op Standvastigheid.

Wat deze Blog betreft: benaderen via de website van je internetprovider werkt; vervolgens naar de adresbalk (dus niet de zoekbalk van Google! De adresbalk zit links bovenin). Dan invoeren: damivd.blogspot.nl . Dat moet lukken!

M.h.g.,
Dami.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten